#agilis marketing


 

"A legrosszabb, ha valaki jó, azaz középszerű"

Felforgatná a reklámszakmát egy stratégia ügynökség, ahol teljesen új nézőpontból közelítenek a területhez. Szakmai vélemények és megérzések helyett adatokra és a felhasználók viselkedésére alapozzák a reklámkampányokat, informatikai cégektől vették át termékfejlesztési módszertanukat, és nem elégednek meg a "jó" teljesítménnyel.

hvg.hu hvg.hu

Újabb teljesítménygrafikon? Óvakodjon a céltalan adatpornótól!
 

Újabb teljesítménygrafikon? Óvakodjon a céltalan adatpornótól!

A cégeknél előszeretettel dobálóznak olyan adatokkal, amelyek az elért eredményeket hivatottak kifejezni, azonban a semmitmondó számokkal összeállított grafikonok nem ösztönzőek. A teljesítménymutatókat a legtöbb cég rosszul használja, pedig azok segíthetnének hatékonyabbá tenni a munkát. Mutatjuk hogyan.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály